Thursday, June 23, 2011

eh??

Eh…da tinggal seminggu je nak balek UIA? Cepatnye masa berlalu…kene buat post mortem sket berkualitikah masa yang dihabeskan di rumah…

Alhamdulillah…banyak jugak da buat rupanya…walopun bukan hari2 bleh istiqamah…tp saya berazam untuk mengistiqamahkan bende2 ni...tp ade jugak yang belum terlunas… xpa, pelan2 kayuh…it takes a lifetime…bukannya untuk masa ni saja…
  
Tp dalam pada tu pon, TV xtinggal jugak…hehe…banyak sangat sinetron skang ni… kadang kompius jugak…ade kat Msia ke kat Indon ni…xlayan sangat pon ekceli…tp sebab da TV selalu terbukak, terrrrlayan la jugak (alasan je tu…). Tp paling best sebab boleh layan CSI…walopon tau je giler tipu la polis bleh siasat sampai macam tu skali…tp xkesah la kene tipu pon, janji enjoy…xde la bleh ikot every series pon, sebab timing CSI selalu clash ngan cite2 melayu yg mak nak tengok…ada masa time remote tu berjaya dikonker, maka CSI pon berlayarlah di kaca TV…entahlah…da lama sangat xtengok TV sejak masuk Kuantan…ape2 cite kat TV tu layan je…kartun pon boleh…huhu…

Internet pon best bile balek umah…sebab ape? Sebab laju…nak banding ngan wifi kat uia yg gile lembap time sume orang ade tu…hehe…ape lg…donlot macam2 la bila da balek…isk2…memang xleh lari la ngan aktiviti mendonlot ni…

baru-baru ni tetibe teringat nak  menggoogle name "jarque"...haha...rupanya jarque ni name sorang pemain bola sepak arsenal Dani Jarque...tp die dah meninggal sebab serangan jantung lebih kurang setahun lepas...sebenarnya nama jarque ni panggilan dari sorang kawan...tp bila dah lama2 ramai pulak yang panggil saya jarque...asalnya saya cuma biasakan dgn panggilan "Jaq" singkatan pada Hajaq (bahasa utara)...lama2 nama "jarque" ni pon da jadi trademark saya...huhu...tp saya xpasti apa hukumnya kalo saya masih gunakan nama ini as nickname...

0 comments: