Saturday, June 18, 2011

assalamualaikum...

hai..this is me hajarhanim...tatau la da blog keberape yg saya da buat ni...n tatau jugak lame mane plak blog ni bleh bertahan...hehe...bukan pe..sebelum ni tatau nak coret conteng ape ngan blog ni...slalu pun hangat2 taik ayam je buat blog...tp insyaAllah...next year akan bergelar final year student in Kulliyyah of Dentistry IIUM...kalo bleh...setiap pengalaman sebagai student di saat2 akhir ni la saya nk coretkan buat kenangan...at least nanti bile da besar panjang bleh gelak berguling2 bile bace amende yg saya mengarut ni...(mcm la skang ni budak lg)...huhu

ari ni ari sabtu, 18 june 2011...ade lebih kurang 2 minggu lg nak balek ke UIA...alhamdulillah...cuti 2 bulan ni banyak masa berkualiti saya bersama family...ye la...susah ooo nak dapat cuti bile da masuk blaja...ni la cuti paling panjang kuliyah pernah kasik...alhamdulillah...

sepanjang cuti ni banyak perkara yang saya muhasabah...dan alhamdulillah...hampir 80% azam sy masa cuti ni tercapai...dan banyak amalan baru yang saya praktikkan sepanjang cuti ni...insyaAllah...saya berazam bende2 negatif dalam kepala ni saya nak buang jauh2...n nak masuk 5th year dengan azam baru...yeay! doakan saya dan kawan2 ye...


0 comments: