Friday, January 17, 2014

Jumaat datang lagi

Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

Alhamdulillah masih dipanjangkan umurku untuk menemui penghulu segala hari, hari ni Jumaat, 17 Januari 2014... Hari ni saya cuti... seronok pulak cuti Jumaat Sabtu, sebab masa ni la kesempatan yang saya ada untuk menambahkan amalan2 sunat pada hari Jumaat..malam Jumaat boleh la saya bangun qiamullail...rasa bersalah sangat...dulu masa student selalu bangun malam untuk solat tahajud, taubat dan hajat...tapi sejak mula bekerja jarang sekali saya dapat terjaga dinihari untuk berserah padaNya...Ya Allah...ampuni aku...




cuti selama 3 hari ni rasa nak dimanfaatkan sebaik2 nya...dah puas bercuti kan...skang masa untuk fokus pada rohani, kerja, keluarga dan baby...sejak rabu lagi, saya dah mula ke sekolah...YM saya Dr Quah minta saya habeskan check up di sekolah sebelum saya bersalin...dan selepas naik cuti bersalin nanti saya akan fokus kerja2 klinikal pulak...saya diarahkan untuk check up n treatment untuk budak2 Form 2 and Form 3 SMK Bandar Sg Petani..so far OH budak2 ni good. so x banyak treatment yang diperlukan...alhamdulillah...bagus adik2 jaga gigi...Dr suka adik2 yang giginya cantik...hehehe

Sebenarnya ada orang yang tidak berpuas hati dengan arahan Dr Quah menyuruh saya ke sekolah saja...biasalah...x semua orang boleh terima apa yang kita dapat...saya cuma berdoa semoga Allah permudahkan urusan saya dan semoga Allah kuatkan hati saya untuk tidak melawan apabila diletakkan dalam situasi begini...amiiin

Suami saya selalu pesan, biarkan saja orang macam tu...jangan ambik pusing..nanti kita yang runsing...so redha sajalah...janji saya buat kerja saya spt yang di arahkan...

Ok..sampai sini dulu..wassalam... =)

0 comments: