Thursday, October 11, 2012

konvo-demam-surat cinta-cuti

assalamualaikum...

hmm...cepatnya masa berlalu...surat cinta dari SPA pun dah sampai 8 Oktober lepas...maka dengan ini sedikit masa lagi surat cinta dari KKM pula akan tiba ke teratak En Ghazali dan Pn Khairiah...
medical check up pun dah buat, n next appointment is on 23rd October..surat akuan bersumpah pun dah di setelkan...pg td dah call SPA n KKM nak confirmkan tarikh induksi...most probably in early or mid november...

huhuuuu
cuti yang berharga untuk melepak-lepak dah hampir habes...waahh...bakal menuju ke alam pekerjaan....terasa diri ini makin matang (eh, perasan budak lagi ke. dah 24tahun okeh)...

sekarang pula tengah pening-pening lalat sebab demam penangan dari perjalanan dari gombak untuk konvo ari tu...haih...dah 4 ari asyik tido je keje sebab lali makan ubat batuk...rasa sangat rugi masa yang tinggal diisi dengan tido je...huhu



harapnya kesempatan yang ada sementara baki cuti masih bersisa ini dapat diisi dengan aktiviti2  bermanfaat...nak luangkan masa semaksimum mungkin dengan family, lebih mendekatkan diri dengan Tuhan, n memantapkan ilmu yang ada...insyaAllah

saya tak kisah di mana saja saya ditempatkan oleh kerajaan untuk bekerja..cuma harapan saya, di mana saja saya ditempatkan, saya dikelilingi dengan orang2 yang baik2 dan sama-sama bantu-membantu, majikan yang baik dan kemudahan untuk saya beribadat...andainya saya ditempatkan di tempat yang dekat tapi environment pula agak susah untuk disesuaikan, susah hati juga..walaubagaimanapun, Allah lebih tahu apa yang terbaik buat saya...saya berserah sahaja..=)

0 comments: