Tuesday, July 5, 2011

maaf

maaf...itu bukan bererti saya membenci...tp hakikatnya saya perlu untuk menjaga hati ini agar dari terus dicemari dgn rasa rindu dan inginkan kamu...meski kita xlagi berhubung, jauh di sudut hati masih ada sisa kasih dahulu...biarlah Dia menentukan segala...saya pasrah..kerana saya hanya ingin mencintaiNya sepenuhnya buat masa ini...andai memang dah tertulis saya untuk kamu, dan kamu untuk saya, tiba masa akan disatukanNya jua...namun andai kamu sudah ada pengganti, biarkan saya begini, biarkan kasih dahulu menjadi sudut memori terindah...jangan tinggalkan dia semata2 kerana saya...dan saya doakan kamu bahagia walau di mana dan dengan siapa kamu berada...maaf sekali lagi saya pinta, andai hati kamu terluka kerana saya...kamu tidak kurang apa2, cuma cinta saya buat masa ini hanya padaNya....

0 comments: